ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΒΙΒΛΟ – 1. ΚΑΝΩΝ
Σελ. 48: «σ’ ένα εκτεταμένο κεφάλαιο [του Ιεζεκιήλ] ονομάζει συνεχώς τη Σαμάρεια Πουτάνα (Οολά) και την Ιερουσαλήμ Πουτανάρα (Οολιβά) … που λαχταράει για Χαλδαίους, επειδή έχουν αρχίδια σαν των γαϊδάρων και πέος σαν των αλόγων …»
Σελ. 70: «… κοκορίκων προτεσταντών … και να χειροτονούν επισκοπίνες και αρχιεπισκοπίνες λεσβίες … “από δω η σύζυγός μου” …»
Σελ. 71: «… τη διδασκαλία του Παύλου περί μη ἀκρασίας (ἀ + κρᾶσις) [Α΄ Κο 7:5], δηλαδή αγαμησίας των συζύγων. Σελ. 72: «… και στο εξής θεωρούνται μεν ορθοδοξία πολλά παπικά κόπρια … ουδέποτε υπήρξε πιο ειδεχθής και κιναιδική και σατανική κατινιά και κακοήθεια.»
Σελ. 93: [για τον Φίλωνα Ιουδαίο] «… φαίνεται σαφώς φρενοβλαβής.», «τα κείμενά του … τον δείχνουν παρανοϊκό.»
Σελ. 96: [για τον Ιώσηπο] «… ολοτελώς ψεύτης, μυθομανής και σαχλαμάρας …»
Σελ. 128: [για τον Ευσέβιο Καισαρείας] «πιθανώς εβραίος, ίσως ευνουχισμένος. … μεγάλος απατεώνας …»
Σελ. 140: [για τον Γρηγόριο Ναζιανζηνό] «… ιουδαϊκής και ίσως και εξ αίματος εβραϊκής καταγωγής … έφυγε για να μην βαπτιστεί, … οι σύνεδροι της Β΄ οικουμενικής Συνόδου τον έδιωξαν ως ανάξιο, …»
Σελ. 142: [για τους Καππαδόκες] «Γενικώς οι ιουδαϊκής καταγωγής θαυμασταί του Ωριγένους … καιροσκόποι και δίγλωσσοι Καππαδόκες … Γρηγόριος Ναζιανζηνός, Αμφιλόχιος Ικονίου, Βασίλειος Καισαρείας, Γρηγόριος Νύσσης …»
Σελ. 143: [για την Εξαήμερο του Βασιλείου] «… η πηγή του, ο ειδωλολάτρης πορνογράφος της εποχής του Αιλιανός» Σελ. 143: «οι Καππαδόκες αυτοί, … με τον εξόφθαλμο παγανισμό τους … τις ύπουλα αντιχριστιανικές σαχλαμάρες των, χωλαίνουσιν ἀμφοτέραις ταῖς ἰγνύαις … είναι όλοι τους τελείως αναξιόπιστοι. Εχθροί της Βίβλου. Ἵπποι δουράτειοι στη χριστιανική εκκλησία.
Σελ. 147: [για τον Επιφάνιο Κύπρου] «… ιδιότροπος, αυταρχικός, ζηλότυπος, … επιπόλαιος, … ημιμαθής δοκησίσοφος βερμπαλιστής περιττολόγος ανακριβής …»
Σελ. 158: [για τον Ιωάννη Δαμασκηνό] «… διότι ο βεζύρης αυτός εξυπηρέτησε πολύ τον απώτερο σκοπό τους, την καταστροφή του χριστιανικού Βυζαντινού κράτους. … ολιγομαθής …»
Σελ. 181: [για το Άγιον Όρος του Άθω] «… ονομάστηκαν κατ’ απομίμηση του λόφου της Σιών της Ιερουσαλήμ … ναρκισσικός καλογερικός τσαρλατανισμός …»
Σελ. 205: [για τον εκάστοτε πάπα Ρώμης] «… τα όσα εκπέμπει – πορδίζει από την έδρα του … αλάθητες κλανιές του …»
Σελ. 212: «… ο διαχρονικός πάπας Ρώμης, … όπου στέκεται σα νταβατζής … αυτό το αλάθητο τσόκαρο … όταν ξαμολάει ό,τι ξαμολάει … αυτόν τον άγριο μαστροπό …»
Σελ. 229: [για τον Ιερώνυμο] «… μολυσματικό κατακάθι … ο παλίμπορνος.»
Σελ. 234: [για τους Ιερώνυμο και Αυγουστίνο Ιππώνος] «… υπέρμετρα φθονεροί και σεξομανείς υστερικοί …»
Σελ. 398: [για τον Δοσίθεο Ιεροσολύμων] «… πολέμησε τον Κύριλλο Λούκαρι αρειμανίως επειδή ήθελε την εξόντωσή του, για να γίνει αυτός οικουμενικός πατριάρχης. Κι εν τέλει τον δολοφόνησε σε συνεργασία με τους παπικούς ιησουΐτες. Είχε και μέσον τον Τούρκο σουλτάνο.»