Η ΜΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΣΙΑΜΑΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΘΥΤΕΡΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ
THE ADULTERY OF SIAMAKIS AND ITS DEEPEST CAUSES
Θεσσαλονίκη 17-9-16
Η πνευματική μοιχεία του Σιαμάκη δεν φθάνεται από κανέναν προηγούμενο αιρετικό γυναικοσυλλέκτη! Κι ας ήταν ο ίδιος ο Σιαμάκης που τους κατηγορούσε! Διότι κανένας πνευματικός μοιχός μέχρι τώρα δεν εξουσίασε πλήρως μια γυναίκα, ώστε να την κάνει να συγκεντρώνει όλο τον θαυμασμό της σ’ αυτόν, ενώ στον άντρα της να δείχνει μόνο μίσος, περιφρόνηση και απέχθεια. Πάντα οι γυναικοσυλλέκτες άφηναν και λίγη εκτίμηση για τον σύζυγο, ή δεν επέμεναν να μειώσουν τόσο πολύ τον σύζυγο, διότι αν παρατραβούσαν το σχοινί, θα γίνονταν αντιληπτή η αντίχριστη δραστηριότητά τους, ενδεχομένως κι απ’ τις ίδιες τις γυναίκες τους. Και τότε οι γυναίκες αυτές θα ξυπνούσαν από θύματα εκμετάλλευσης του γυναικοσυλλέκτη. Κι έτσι δεν τόλμησε ποτέ κανείς τους να ωθήσει μια γυναίκα στο διαζύγιο.
Ο Σιαμάκης όμως δεν έκατσε να σκεφτεί ούτε καν στοιχειωδώς λογικά. Το μίσος του εναντίον των μαθητών του που τόλμησαν να τον αμφισβητήσουν με επιχειρήματα στα οποία ο Σιαμάκης δεν μπορούσε ν’ απαντήσει, διότι η διαφορά της διδασκαλίας του φαινόταν καθαρά (άλλα έλεγε παλιά και άλλα τελευταία), αυτό το μίσος ήταν τέτοιο, που ενσυνείδητα και ξεδιάντροπα, έπεσε με τα μούτρα πάνω στις γυναίκες αυτών των μαθητών του δίκην μοιχού, ώστε να τις κάνει υποχείριά του και να τις ωθήσει στο διαζύγιο, και ν’ απαλλαγεί έτσι (όπως νόμιζε), από τους ενοχλητικούς κι επικίνδυνους γι αυτόν, άντρες και πρώην μαθητές του.
Οι μαθητές αυτοί μετά την αμφισβήτησή τους προς το πρόσωπο του δασκάλου και μεγάλου φιλολόγου και θεολόγου Σιαμάκη, όταν είδαν ότι αυτός δεν απαντάει στα επιχειρήματά τους, και τους δηλώνει ότι δεν έχει πρόθεση ν’ απαντήσει, κατάλαβαν ότι αυτός δεν εκπροσωπεί πλέον το ευαγγέλιο (αν το εκπροσωπούσε ποτέ), σύμφωνα με το οποίο ο χριστιανός πρέπει να είναι έτοιμος προς απολογία «παντί τω αιτούντι», Α΄ Πε 3,15. Κι έτσι έφυγαν απ’ την ομάδα του δάσκαλου Σιαμάκη.
Ο χρόνος όμως που μεσολάβησε απ’ την πρώτη αμφισβήτησή τους μέχρι την φυγή τους (γιατί βλέπετε ένας μαθητής δεν απορρίπτει με την πρώτη τον δάσκαλό του που έχει για πάνω από 30 χρόνια, και μάλιστα έναν δάσκαλο με τα προσόντα του Σιαμάκη), ήταν αρκετός για τον πονηρό Σιαμάκη να σκάψει την υπόληψη του άντρα στην γυναίκα του. Κι αυτό δείχνει πόσο διαβολικός άνθρωπος είναι.
Γιατί όμως να το κάνει αυτό; Γιατί δηλαδή να μην αφήσει τις οικογένειες και τις γυναίκες των μαθητών του ήσυχες, και να θέλει να τους πάρει με το μέρος του; Και να μην λυπάται ούτε τα τόσα παιδιά που έχουν απ’ τα οποία πολλά είναι ανήλικα! Εκτός απ’ την προφανή αιτία στην οποία όλοι συμφωνούμε και είναι ότι, ο διάβολος αυτήν την δουλειά κάνει, δηλαδή σπέρνει την διχόνοια παντού και μέσα στις οικογένειες, ειδικά όμως για τον δάσκαλο Σιαμάκη υπάρχει κι άλλο κίνητρο.
Αυτό που ήδη αναφέραμε παραπάνω, και είναι το μίσος του Σιαμάκη σε κάποιον που τον έχει ξεμπροστιάσει, που έχει ανακαλύψει την βλάσφημη απάτη του, κι έτσι ο Σιαμάκης θέλει αυτόν τον άνθρωπο να τον εξουδετερώσει, να του χαλάσει με κάθε τρόπο και συκοφαντία την υπόληψή του, αν ήταν δυνατόν και να τον αφανίσει, ώστε να μην μπορεί ο άνθρωπος που τον ξεσκέπασε να μιλήσει στους γνωστούς και κυρίως στην ομάδα του, και ν’ αμαυρώσει έτσι την φήμη του Σιαμάκη. Και τί θα κάνει μετά ο μεγάλος "βιβλικός επιστήμονας" όταν θ’ αποδειχθεί ότι είναι βιβλικός απατεώνας, αιρετικός και βλάσφημος; Θα μείνει ξεκρέμαστος και άδειος γιατί πάντα του έλειπε αυτό που δίνει χαρά στους ανθρώπους. Η αγάπη.
Το ίδιο ακριβώς μίσος έδειξαν και οι φαρισαίοι στον Χριστό, αφού κι εκείνος τους ξεσκέπασε. Εκείνοι παρουσιάζονταν σαν αφρόκρεμα της ευσέβειας, ενώ ήταν υπερήφανοι και υποκριτές. Και ο Χριστός ήλεγξε την υποκρισία τους και την υπερηφάνειά τους που για τον Θεό είναι βδέλυγμα = σίχαμα (Λκ 16,15). Έτσι τον μίσησαν όχι μόνο γιατί τους ξεσκέπασε αλλά και γιατί έτσι θα έχαναν τα πρωτεία και τον σεβασμό του κόσμου. Κι επειδή δεν άντεχαν να χάσουν αυτήν την φήμη τους, αποφάσισαν ότι ο Χριστός έπρεπε να φύγει απ’ την μέση με κάθε τρόπο, ακόμα και με φόνο. Τον διέβαλαν πρώτα στον λαό ως βλάσφημο που πρέπει να καταδικασθεί σε θάνατο, και όταν είδαν ότι ο ρωμαίος ηγεμόνας Πιλάτος πάει να τον αθωώσει, τον διέβαλαν με την ψευδή κατηγορία ότι ο Χριστός διεκδικεί τον τίτλο του βασιλέα. Μίσος και συκοφαντία των φαρισαίων. Μίσος και συκοφαντία του Σιαμάκη. Σε τί διαφέρουν λοιπόν οι φαρισαίοι με τον Σιαμάκη; Αν ο Χριστός κατηγόρησε τους φαρισαίους ως βδελυκτούς = σιχαμερούς, και ότι έχουν πατέρα τον διάβολο που είναι πατήρ του ψεύδους και ανθρωποκτόνος (Ιω 8,44), ποια κατηγορία ταιριάζει τότε στον Σιαμάκη; Η ίδια φυσικά!
Μην μπορώντας λοιπόν ο Σιαμάκης ν’ αντέξει την αλήθεια που θα φανεί στους άλλους και ειδικά στην ομάδα των μαθητών του, με το μίσος για τον άνθρωπο απ’ τον οποίο κινδυνεύει το συμφέρον του, κινδυνεύει δηλαδή η φήμη του ως ανθρώπου του Θεού, ως σούπερ ορθόδοξου δασκάλου που μάχεται υπέρ της Ορθοδοξίας, ως μεγάλου ερμηνευτή της Γραφής, με το μίσος αυτό πέφτει στην παγίδα που του έβαλε ο Θεός για να τον εκθέσει ακόμα περισσότερο, να ωθήσει ένα τέτοιο διαζύγιο, κλέβοντας ουσιαστικά ο μοιχός, την γυναίκα του μαθητού του, έχοντας της υποβάλει την ιδέα ότι καλά κάνει που χωρίζει ένα τέτοιο άντρα, που «είναι παλαβός αφού αμφισβήτησε ένα τόσο καλό και άγιο δάσκαλο.».
Κι αφού πέτυχε τον διαβολικό σκοπό του, με τον πρώην μαθητή του διωγμένο απ’ την γυναίκα του, ο δάσκαλος Σιαμάκης προβάλλει στην ομάδα του την «καημένη γυναίκα που αδικήθηκε απ’ τον παλαβό και τις παλαβομάρες του», και το μόνο που χρειάζεται να πει αμυνόμενος στις κατηγορίες του πρώην μαθητού του, είναι : «Αφού τον έδιωξε η γυναίκα του και τον κατηγορεί σαν παλαβό που λέει παλαβομάρες, ποιά ανάγκη υπάρχει να σας απαντήσω εγώ γι αυτά που λέει;». Κι έτσι για τον υιό του διαβόλου Σιαμάκη, ούτε γάτα, ούτε ζημιά. Βγήκε ο αντίχριστος, καθαρός και ατσαλάκωτος και αγιότερος από πριν, αφού στηρίζει αυτός ηθικά την «καημένη» αυτή γυναίκα που είναι τώρα μόνη με τόσα παιδιά να φροντίζει.
Και δεν καταλαβαίνει η γυναίκα αυτή του πρώην μαθητού του, ότι ο Σιαμάκης την χρησιμοποίησε και την εκμεταλλεύτηκε. Τόσο τυφλωμένη είναι. Και για να σας αποδείξω αυτό, το πόσο δηλαδή αυτή η γυναίκα είναι τυφλωμένη και πωρωμένη με την «αγιότητα» του δασκάλου Σιαμάκη, σας παραθέτω 2 περιστατικά.
1) Σε φίλη που πήγε να της μιλήσει ώστε να ξανασκεφτεί το θέμα του διαζυγίου, όταν μάλιστα υπάρχουν στην μέση πολλά παιδιά ακόμα ανήλικα, εκείνη απάντησε : «Αυτόν (τον άντρα μου) δεν τον παίρνω πίσω, ακόμα κι αν μου το πούνε όλοι οι παπάδες και όλοι οι δεσποτάδες, και ο Θεός ο ίδιος να κατέβει να μου το πει.»! Βγάλτε λοιπόν εσείς το συμπέρασμά σας για την πώρωση αυτής της γυναίκας, και για το πόσο πολύ εκτιμάει τον δάσκαλο Σιαμάκη. Εγώ πιστεύω πως τον έχει για Θεό. Και πέστε μου αν έχω άδικο που τον χαρακτηρίζω αντίχριστο και άρα αντίθεο.
2) Μετά το πρώτο δικαστήριο που έβγαλε τον άντρα της απ’ την οικογενειακή στέγη, δηλαδή ξεκίνησε η διάσταση του αντρογύνου, η γυναίκα έτρεξε να το δηλώσει και στην εφορεία. Κατόπιν όμως έμαθε ότι με την νέα φορολογική δήλωση που θα υποβάλει και εφόσον δεν παρουσιάζει εισοδήματα (καθότι βλέπετε μέχρι τότε δούλευε ο «παλαβός» άντρας της απ’ το πρωί ως το βράδυ σε 2 δουλειές για να ζήσει την οικογένειά του, χωρίς ποτέ ό ίδιος να έχει λεφτά πάνω του όπως μου είπε, αφού όλα τα λεφτά τα έδινε στην γυναίκα του που δεν δούλεψε ποτέ της) θα πρέπει να πληρώσει φόρο για το σπίτι αρκετά μεγάλο, γύρω στις 4.000 €. Εκτός κι αν, όπως πληροφορήθηκε, δεν κάνει την δήλωση μόνη της, αλλά μαζί με τον πρώην άντρα της, μιας και πρόκειται για τον 1 χρόνο της διάστασης και τα εισοδήματα είναι του προηγούμενου έτους. Έτσι λοιπόν προκειμένου η κυρία να γλιτώσει τις 4.000 €, τηλεφώνησε στον διωγμένο απ’ αυτήν άντρα της – ενώ μέχρι εκείνη την ώρα δεν ήθελε ούτε να τον δει κι ούτε να του μιλήσει ξανά όπως μου είπε ο ίδιος -, και του ζήτησε να κάνουν μαζί φορολογική δήλωση. Και μην νομίζετε ότι το ζήτησε παρακλητικά, αλλά όπως μου είπε ο άντρας της, το απαίτησε φωνάζοντας ότι αφού το προηγούμενο έτος ήταν μαζί «έτσι είναι το δίκαιο»(!!!). [Φανταστείτε λοιπόν αδερφοί μου, την αίσθηση του δικαίου που έχουν μερικοί άνθρωποι. Να πετάνε έξω απ’ το σπίτι τον πατέρα, χωρίς να έχει κάνει κάτι, έναν πατέρα που δούλευε απ’ το πρωί ως το βράδυ και δεν έβλεπε τα λεφτά, και δεν τον ένοιαζε γιατί θυσιαζόταν για την οικογένειά του που αγαπούσε, και δεν ήξερε καμιά διασκέδαση και κανένα καφενείο αφού όλη του η ζωή ήταν η οικογένειά του. Να τον πετάνε επειδή αμφισβήτησε τον δάσκαλο Σιαμάκη, και να μην λένε την αλήθεια, αλλά να λένε στα δικαστήρια ότι είναι παλαβός και βασανίζει ψυχολογικά τα παιδιά του, για ν’ αποσπάσουν όσο γίνεται μεγαλύτερη διατροφή. Και μ’ αυτήν την δικαιοσύνη τους να τολμούν να λένε «έτσι είναι το δίκαιο». Πραγματικά τα χάνει κανείς. Ας όψεται ο αντίχριστος δάσκαλος και υιός του διαβόλου Κωνσταντίνος Σιαμάκης, που διαστρεβλώνει την αλήθεια, και παρασέρνει τους ανθρώπους να πιστεύουν ότι τα εγκλήματά τους αποτελούν δικαιοσύνη.] Ο άντρας της αφού το σκέφτηκε, δέχθηκε αλλά μ’ έναν όρο. Να δεχτεί ο δάσκαλος Σιαμάκης να κάνει διάλογο μαζί του μπροστά σε όλη την ομάδα. Ρώτησε λοιπόν η γυναίκα τον δάσκαλό της για την πρόταση αυτή. Και ο πονηρός Σιαμάκης βλέποντας ότι δεν θα μπορεί να γλιτώσει τον εξευτελισμό σ’ έναν τέτοιο διάλογο, αναγκάστηκε ν’ αρνηθεί. Αποδεικνύοντας έτσι ότι δεν νοιάζεται καθόλου για την μαθήτριά του αυτή και τους φόρους που αυτή με τόσα παιδιά και σε διάσταση καλείται να πληρώσει, και ότι όλα τα σχόλια που έκανε στην ομάδα του για την «καημένη αυτή γυναίκα και πόσο την λυπόταν μ’ αυτά που τράβηξε απ’ τον παλαβό άντρα της», ήταν απλώς προσποιητά.
Αλλά ενώ αυτό θα έπειθε τον οποιοδήποτε άνθρωπο για το διαβολικό ποιόν του Σιαμάκη, η γυναίκα αυτή εξακολουθεί να τον έχει για Θεό.
Θα δείτε όμως όλοι ποιο θα είναι το τέλος της ιστορίας αυτής, αφού ο Θεός δεν θ’ αφήσει έτσι τα πρόβατά του. Και η γυναίκα αυτή είναι ένα πρόβατο που έχει αποδείξει την πίστη του στον Θεό, με το να κάνει τόσα πολλά παιδιά, και όπως μου είπε ο άντρας της, και με πολύ δύσκολες εγκυμοσύνες. Επομένως ο Θεός δεν θα την αφήσει στην πλάνη του αντίχριστου Σιαμάκη, κι αυτήν και όλους όσους τον πιστεύουν. Αλίμονο στον ίδιο για τις τόσο διαβολικές μοιχείες του, αν δεν μετανοήσει.