Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΣΙΑΜΑΚΗΣ ΠΑΡΑΙΝΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΦΕΡΝΟΝΤΑΙ ΑΤΙΜΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
Θεσσαλονίκη 26-9-16
«ὃς ἀποβάλλεται πατέρα ἢ μητέρα, καὶ δοκεῖ μὴ ἁμαρτάνειν, οὗτος κοινωνός ἐστιν ἀνδρὸς ἀσεβοῦς.» = όποιος διώχνει τον πατέρα του ή την μητέρα του, και νομίζει ότι δεν αμαρτάνει, αυτός είναι συμμέτοχος ασεβούς ανθρώπου, Πρμ 28,24.
Ο Σιαμάκης δεν αρκείται να επηρεάζει μόνο τις συζύγους εναντίον των αντρών τους, αλλά και τις ίδιες τις κόρες εναντίον των πατέρων των. Έφθασαν δηλαδή οι κόρες αυτές με τις προτροπές και ευλογίες του Σιαμάκη, να υποτιμούν τον πατέρα τους τόσο πολύ, ώστε αφού πρώτα τον προσβάλουν στο σπίτι και μάλιστα ενώπιον των μικρών αδελφών τους, κατόπιν να έρθουν στα δικαστήρια και να καταθέτουν ψευδώς ότι ο πατέρας τους είναι ανισόρροπος, και δεν αγαπάει τα παιδιά του, και τα βασανίζει ψυχολογικά, όπως βασάνιζε και την μητέρα τους πολλά χρόνια. Μάλιστα η μία κόρη κατέθεσε ότι ο πατέρας της βασάνιζε την μητέρα της από πάντα, αλλά δεν το είχε καταλάβει παρόλο που έγινε 27 χρονών (!) και χρειάστηκε να το μάθει απ’ την μητέρα της τώρα! Κι έτσι η μητέρα της δεν άντεξε άλλο, γι αυτό χωρίζει. Και η άλλη κόρη όταν ρωτήθηκε απ’ τον δικηγόρο του πατέρα για τον δάσκαλο Σιαμάκη, απάντησε, : «ο δάσκαλος είναι εικασία, δεν υπάρχει!». Κι όλες αυτές τις ψευδομαρτυρίες και ατιμωτικές πράξεις προς τον πατέρα τους που τις μεγάλωσε και τις σπούδασε, τις κάνουν με τις συμβουλές του δασκάλου Σιαμάκη για να διωχτεί ο πατέρας απ’ την οικογενειακή στέγη.
Φοβερός υιός του διαβόλου και αντίχριστος ο Κωνσταντίνος Σιαμάκης.
Υπάρχουν και άλλες απίστευτες λεπτομέρειες με καθαρό αυτουργό τον Σιαμάκη, που βάλλει αυτόν τον πατέρα μέσα στο σπίτι του, και μπροστά στην οικογένειά του. Τα μεταφέρω έτσι όπως μου τα διηγήθηκε αυτός ο πατέρας, και τον πίστεψα γιατί μου τα μαρτύρησε κι ένας γιος του.
Από το 2013, ο Σιαμάκης έχοντας προσωπικό κίνητρο εναντίον αυτού του πατέρα, άρχισε λίγο λίγο να σκάβει την υπόληψή του στα μέλη της οικογένειάς του. Τον κατηγορούσε ακόμα και μπροστά στην οικογένειά του τακτικά με άσχετες και ασήμαντες αφορμές, και δημιούργησε τέτοιο αρνητικό κλίμα γι αυτόν, ώστε τους τελευταίους 6 μήνες πριν τον διώξουν, η γυναίκα του και 3 ενήλικες κόρες του, δεν δίσταζαν να τον προσβάλουν μπροστά στα μικρά παιδιά του και στους γαμπρούς του. Και στο τέλος ο Σιαμάκης θέλοντας να του ρίξει την χαριστική βολή, έφτασε να τον βρίσει μπροστά σε όλους την ημέρα των εκλογών (25-1-15) "βρωμοκουλτουριάρη που μιλάς πούστικα" και "βλάσφημε" επειδή είπε την αθώα γνώμη του, ότι τώρα στις εκλογές μάλλον θα ψηφίσει λευκό (!) ενώ κατά την γνώμη του Σιαμάκη έπρεπε να ψηφίσει το κόμμα που προτιμούσε ο δάσκαλος. Και να σκεφτεί κανείς, ότι ο ίδιος ο Σιαμάκης σε κηρύγματά του από άμβωνος παλιά έλεγε, ότι οι χριστιανοί δεν πρέπει να έχουν προτίμηση σε κόμματα και ότι ο ίδιος ψηφίζει πάντα λευκό!! Και επιπλέον έχει γράψει στις Μελέτες του τεύχος 10, «Χαράς ευαγγέλια», - βλέπε
www.philologus.gr/7/86-2010-01-01-01-26-25/259-2011-09-17-16-55-27-
"η εκκλησία μας [όταν θα γίνει σωστή], δεν θα υπαγορεύει ούτε σ’ ένα χριστιανό ποιο κόμμα να ψηφίσει και σε ποια παράταξη να κλίνει"!!
Και συνεχίζοντας αμέσως παρακάτω γράφει :
«Δεν θα σχολιάζει ποτέ [η σωστή εκκλησία] τους πολιτικούς και την πολιτική τους για τίποτε».
Ο ίδιος ο Σιαμάκης όμως στα μαθήματα κατηγορούσε τους κυβερνώντες για την φορολογία και μάλιστα έβριζε τον Βενιζέλο όταν ήταν αντιπρόεδρος της κυβέρνησης – επί πρωθυπουργού Σαμαρά –, και τον αποκαλούσε «ιπποπόταμο»!!
Αλλά δεν σκέφτηκε ότι η αφορμή που βρήκε για να κατηγορήσει αυτόν τον πατέρα και να τον βρίσει, δεν συμβαδίζει με τις αρχές που υποτίθεται ότι ασπάζεται και γράφει. Αλλά όπως έλεγε και για τον Βενιζέλο, αποδεικνύει ότι στην πραγματικότητα αυτός δεν έχει αρχές που να πιστεύει, έχει μόνο το δαιμόνιο της αλαζονείας που όταν τον πιάνει, θέλει διακαώς να βρίσει, να ειρωνευτεί και να καταφρονήσει, και ξεχνάει τι έχει πει και τι έχει γράψει. Τέτοιο απίστευτο μένος τον έπιασε εκείνη την μέρα για να εξευτελίσει έτσι ένα πατέρα μπροστά στην οικογένειά του. Διαβολικό μένος και εντελώς αντίθετο απ' αυτό που λέει ο απ. Παύλος :
«ουδένα αδικήσαμε, ουδένα εφθείραμε, ουδένα επλεονεκτήσαμε», Β΄ Κο 7,2 (πλεονεκτέω= 1. Είμαι άπληστος, άρπαξ, αλαζών, 2. Εξαπατώ, λεξικό Lidell-Scot).
Από την άλλη μεριά όμως, φανταστείτε και το θάρρος που είχε ο Σιαμάκης για να κάνει κάτι τέτοιο μπροστά στην οικογένειά αυτού του πατέρα, χωρίς να φοβάται αντιδράσεις από κανέναν! Φαίνεται καθαρά ο σατανικός τρόπος με τον οποίο έδρασε μακροχρόνια και κατάφερε να εξαφανίσει την υπόληψή του ανθρώπου αυτού, στην γυναίκα του και στις κόρες του, ώστε αυτός ο πατέρας που δούλευε απ' το πρωί ως το βράδυ επί 30 χρόνια και τους μεγάλωσε και τους φρόντιζε και τους έφτιαξε σπίτι με ατέλειωτο προσωπικό κόπο που του προξένησε 2 φορές σοβαρή και μακρόχρονη ασθένεια όπως ξέρω, να μην έχει σήμερα γι αυτούς καμιά αξία. Κι έτσι, αντί να πετάξουν έξω αυτόν που έβρισε τον πατέρα τους μέσα στο σπίτι του – όπως θα συνέβαινε σε κάθε οικογένεια που υπάρχει αγάπη –, πέταξαν τον ίδιο τον πατέρα μόλις 20 μέρες μετά. Θεωρήθηκε σκουπίδι που έπρεπε να πεταχτεί έξω, αφού πρώτα ψευδομαρτύρησαν εναντίον του στα δικαστήρια για να πετύχουν τ’ ασφαλιστικά μέτρα του διωγμού και να πάρουν την διατροφή!
Θα βόλευε πολύ τον δάσκαλο Σιαμάκη όταν η 5η θεμελιώδης εντολή του Δεκαλόγου (την οποία ο απ. Παύλος χαρακτηρίζει «πρώτη εν επαγγελία», Εφ 6,3) που λέει «τίμα τον πατέρα σου» να παρέχει την εξαίρεση: «εκτός από την περίπτωση που ο πατέρας σου αμφισβητήσει τον δάσκαλο. Τότε μπορείς όχι μόνο να μην τον τιμάς αλλά και να τον διώξεις απ’ το σπίτι του». Και παρακάτω όταν ο Μωυσής γράφει «ου ψευδομαρτυρήσεις κατά του πλησίον σου», να παρέχει την εξαίρεση: «εκτός από την περίπτωση που ο πλησίον σου (που μπορεί να είναι και πατέρας σου), αμφισβητήσει τον δάσκαλο. Τότε μπορείς να πεις ψέμματα για να διωχθεί απ’ το σπίτι του». Και δεν γνωρίζουν, ούτε ο Σιαμάκης ούτε οι κόρες του πατέρα που διώξανε, ότι η θεόπνευστη Γραφή τα προβλέπει όλα και βάζει και την φωτογραφία τους: «ὃς ἀποβάλλεται πατέρα ἢ μητέρα, καὶ δοκεῖ μὴ ἁμαρτάνειν, οὗτος κοινωνός ἐστιν ἀνδρὸς ἀσεβοῦς.», Πρμ 28,24. Ας καταλάβουν λοιπόν αυτές οι κόρες, πόσο ασεβής άντρας είναι αυτός που θαυμάζουν, που τους έχει παρασύρει στον διωγμό του πατέρα τους και νομίζουν ότι δεν αμαρτάνουν. Ας καταλάβουν και όλοι στην ομάδα του Σιαμάκη, αν δεν το έχουν καταλάβει ακόμα, όπως το καταλαβαίνει και όλος ο κόσμος, ότι ο διωγμός ενός πατέρα απ’ το σπίτι του και την οικογένειά του, όχι χριστιανικός δεν είναι, αλλ’ ούτε στοιχειωδώς ανθρώπινος! Κι αυτά που λένε για τον πατέρα, οι γυναίκα του και οι κόρες του παρασυρμένες απ’ τον Σιαμάκη, είναι ψέμματα. Ο άνθρωπος αυτός είναι εντελώς αθώος! Και το μόνο «κακό» που έκανε ήταν ότι αμφισβήτησε τον δάσκαλο Σιαμάκη. Κι αυτό, εκτός από μένα που το ξέρω καλά, μπορεί να το βεβαιώσει κι αυτός ο ίδιος ο πατέρας.
Μεγάλο κρίμα για τον δάσκαλο Σιαμάκη να μην παρέχει η Γραφή τις εξαιρέσεις που θα ήθελε, και να γράφει χωρία όπως το παραπάνω: Πρμ 28,24. Γενικά θα βόλευε τον Σιαμάκη μαζί με την μωσαϊκή εντολή «αγάπα τον πλησίον σου σαν τον εαυτό σου» (Λε 19,18), την οποία επαναλαμβάνουν ο Χριστός (Μθ 22,39) και ο Παύλος (Γα 5,14) και μάλιστα προσθέτουν ότι «όλος ο νόμος και οι προφήτες συνοψίζονται σ’ αυτήν την μία εντολή», να υπάρχει η εξαίρεση: «εκτός απ’ την περίπτωση που ο πλησίον σου αμφισβητήσει τον δάσκαλο. Τότε μπορείς να τον μισήσεις και να τον διώξεις κι απ’ το σπίτι του κι απ’ τα παιδιά του λέγοντας ψέμματα».
Πώς θα ξεπλυθεί ο Σιαμάκης απ’ αυτά που γράφει η Γραφή κι απ’ αυτά που δεν εξαιρεί, που τον δείχνουν μπροστά στα μάτια μας τελείως ακάλυπτο και αδικαιολόγητο; Πώς μπορεί μετά απ’ αυτά να κάνει μάθημα διδάσκοντας την Γραφή, ο αθεόφοβος; Πώς θα ξεφύγει την οργή του Θεού που κλέβει τις οικογένειες από τους αληθινούς πατεράδες, για να τις κρατάει ομήρους και να τις εξουσιάζει, ο αντίχριστος;