φόβος οὐκ ἔστιν ἐν τῇ ἀγάπῃ, ἀλλ' ἡ τελεία ἀγάπη ἔξω βάλλει τὸν φόβον, (Α΄ Ιω 4,18).

gray concrete bridge and waterfalls during daytime
gray concrete bridge and waterfalls during daytime

About

Το ιστολόγιο αυτό έχει σαν σκοπό την πληροφόρηση των ορθοδόξων χριστιανών για τους αντίχριστους γενικότερα, αλλά και για έναν συγκεκριμένο αντίχριστο που δρα σήμερα στην Θεσσαλονίκη και αποτελεί ιδιαίτερη περίπτωση λόγω των ξεχωριστών ταλέντων του. Εδώ θα κατονομασθεί και θα περιγραφτεί όλη η δραστηριότητά του.

Τ' όνομά μου είναι Σωτηριάδης Μιχαήλ και πρέπει να σημειώσω ότι, η ονομασία αυτού του blog μετ΄όνομά μου (michaelagainstantichrist = Μιχαήλ εναντίον αντίχριστου) εννοώντας σαν αντίχριστο τον Κωνσταντίνο Σιαμάκη, δεν έχει να κάνει με την μάχη του αρχαγγέλου Μιχαήλ με τον Διάβολο που αναφέρω στην ομώνυμη σελίδα αυτού του ιστολογίου, και η ταυτότητα των ονομάτων είναι καθαρά συμπτωματική. Άλλωστε εκεί ο αρχάγγελος πολεμάει τον ίδιο τον διάβολο, ενώ εγώ πολεμάω έναν από τους αντίχριστους του διαβόλου. Κι επιπλέον κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να νικήσει τον διάβολο ή τους ανθρώπους του ή υιούς του διαβόλου όπως τους ονομάζει ο Παύλος (Πρξ 13,10), αν δεν έχει την βοήθεια του Θεού. Γι αυτό και η έκβαση του δικού μου πολέμου με τον αντίχριστο Σιαμάκη εξαρτάται από τον Θεό και την βοήθεια που θα μου δώσει. Νομίζω όμως ότι ο Θεός ήδη με βοηθάει. 
Και παίρνω θάρρος και απ' την Γραφή και ειδικότερα απ' την Καινή Διαθήκη, όπου ο ίδιος ο Χριστός λέει "Ἐὰν δὲ ἁμαρτήσῃ εἰς σὲ ὁ ἀδελφός σου, ὕπαγε ἔλεγξον αὐτὸν μεταξὺ σοῦ καὶ αὐτοῦ μόνου· ἐάν σου ἀκούσῃ, ἐκέρδησας τὸν ἀδελφόν σου· 16 ἐὰν δὲ μὴ ἀκούσῃ, παράλαβε μετὰ σοῦ ἔτι ἕνα ἢ δύο, ἵνα ἐπὶ στόματος δύο μαρτύρων ἢ τριῶν σταθῇ πᾶν ῥῆμα. 17 ἐὰν δὲ παρακούσῃ αὐτῶν, εἰπὲ τῇ ἐκκλησίᾳ·", Μθ 18,15-17.
        Κι επειδή η εκκλησία, είναι το σύνολο των πιστών για την σωτηρία των οποίων έχυσε το αίμα του ο Κύριος, γι αυτό κι εγώ το λέω εδώ σε όλους τους πιστούς. Και μην νομίζετε ότι δεν το έχω πει και σε συγκεκριμένους επισκόπους της εκκλησίας. Βεβαίως και το έχω πει, και θα το ξαναπώ μέχρι να τον παραπέμψουν για αφορισμό. 
       Ως τότε όμως, πρέπει κάποιος να τον ελέγξει μπας και μετανοήσει. Κι επειδή μέχρι τώρα δεν το κάνουν οι αρμόδιοι εκκλησιαστικοί άνδρες, αναγκάζομαι να το κάνω εγώ που είμαι απλό μέλος της εκκλησίας, σύμφωνα και με τα χωρία :
      "καὶ μὴ συγκοινωνεῖτε τοῖς ἔργοις τοῖς ἀκάρποις τοῦ σκότους, μᾶλλον δὲ καὶ ἐλέγχετε·". Εφ 5,11.  
          "καὶ οὓς μὲν ἐλέγχετε διακρινόμενοι, 23 οὓς δὲ ἐν φόβῳ σῴζετε, ἐκ τοῦ πυρὸς ἁρπάζοντες", Ιδ 22-23. 
           Αλλά και σε όλη την Γραφή, πρώτα οι προφήτες και μετά ο Χριστός και οι απόστολοι, ελέγχουν συνεχώς τους ψευδοπροφήτες - στην Καινή Διαθήκη θα το δούμε στα επόμενα να γίνεται σε πολλά σημεία. Επειδή λοιπόν οι εκκλησιαστικοί άνδρες αδρανούν, αυτό σημαίνει ότι εμείς οι απλοί χριστιανοί πρέπει να σωπαίνουμε; Όχι φυσικά, γιατί κάτι τέτοιο δεν το γράφει πουθενά η Γραφή, αλλά αντιθέτως, γράφει ότι η αλήθεια πρέπει να λέγεται πάντοτε :
         "Διὸ ἀποθέμενοι τὸ ψεῦδος λαλεῖτε ἀλήθειαν ἕκαστος μετὰ τοῦ πλησίον αὐτοῦ· ὅτι ἐσμὲν ἀλλήλων μέλη", Εφ 4,25. 
             Επειδή λοιπόν, όπως λέει ο Παύλος είμαστε αλλήλων μέλη, πρέπει να προστατεύουμε ο ένας τον άλλο, και να λέμε την αλήθεια εφιστώντας την προσοχή για τους προβατόσχημους λύκους, τους ψευδοπροφήτες και αντίχριστους, - όπως είναι ο Κωνσταντίνος Σιαμάκης -, που υπάρχουν σε κάθε εποχή, Μθ 7,15-20.     
         Αν όμως κάποιος νομίζει ότι δεν κάνω καλά που τον πολεμάω, ή κάνω λάθη σε κάποια σημεία απ' αυτά που δημοσιεύω ή σε όλα, τον παρακαλώ να μου το πει, και βέβαια να μου το τεκμηριώσει απ' την Αγία Γραφή.   

Σύντομο ιστορικό της σχέσης μου με τον αντίχριστο Κωνσταντίνο Σιαμάκη και πώς έφτασα να τον καταλάβω.

Το κείμενο των 80 σελίδων όπου έμμεσα κατηγορώ τον Σιαμάκη για τις βρισιές τις οποίες δημοσιεύει και διδάσκει, επικαλούμενος με ψευδείς ερμηνείες ότι και Αγία Γραφή κάνει το ίδιο.                   
Το κείμενο αυτό του το έδωσα όταν ήμουν ακόμα μαθητής του, με την αμφισβήτησή μου σε πολλές ερμηνείες του και λεγόμενά του προφορικά και γραπτά, διατυπωμένες σε 130 ερωτήσεις, απ' τις οποίες οι 15 ήταν φιλολογικές, και περίμενα να μου απαντήσει. Περίμενα ή ν' αποκρούσει τις κατηγορίες μου με τεκμήρια απ' την Γραφή, αφού εγώ δεν ήμουν ούτε θεολόγος ούτε φιλόλογος σαν αυτόν, ή να καταλάβει τα αιρετικά λάθη του και να μετανοήσει. Αυτός όμως ούτε το ένα έκανε ούτε το άλλο. Απεναντίας μου δήλωσε με πολύ εχθρικό και εμπαθές ύφος, ότι δεν θα μου απαντήσει. Κι εγώ επειδή ήξερα ότι όταν ένας άνθρωπος είναι του Θεού, πάντα απαντάει και απολογείται σε ερωτήσεις σχετικές με την πίστη του, σύμφωνα και με το χωρίο του Πέτρου, "ἕτοιμοι δὲ ἀεὶ πρὸς ἀπολογίαν παντὶ τῷ αἰτοῦντι ὑμᾶς λόγον περὶ τῆς ἐν ὑμῖν ἐλπίδος μετὰ πραΰτητος καὶ φόβου" (Α΄ Πε 3,15),  από κείνη την στιγμή έπαψα να είμαι μαθητής του γιατί κατάλαβα, ότι δεν εκπροσωπεί πλέον τον Θεό και το ευαγγέλιο, αλλά τον διάβολο και τους πονηρούς σκοπούς του. 
Και δεν έπεσα έξω όπως αποδείχτηκε αμέσως μετά, όταν ο Σιαμάκης έπεσε σε μια σωρεία εγκληματικών πράξεων.         
Και σήμερα πια μετά από όσα έχει κάνει εναντίον μου, αλλά και εναντίον άλλων, ανήθικες πράξεις και συκοφαντίες, αλλά αναλογιζόμενος και πολλά απ' αυτά που είχε πει και είχε κάνει στο παρελθόν που δεν καθόμουν να τα σκεφτώ, συμπεραίνω ότι πάντα είχε μέσα του το μικρόβιο της αλαζονείας και της τάσης να θέλει να υπερβεί όλους τους ερμηνευτές και δασκάλους του ευαγγελίου. Και το σημερινό κατάντημά του δεν είναι τίποτ' άλλο από τα φυσικά επακόλουθα αυτής της αλαζονείας, όπως προβλέπει η αλάνθαστη Γραφή:
        «ὁδοὶ δὲ καταφρονούντων ἐν ἀπωλείᾳ.» = οι δρόμοι των καταφρονητών οδηγούν στην απώλεια, Πρμ 13,15.
«ὁ δὲ κατοιόμενος καὶ καταφρονητής, ἀνὴρ ἀλαζών, οὐθὲν μὴ περάνῃ» = αυτός όμως που έχει μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του και καταφρονεί, ο αλαζόνας, δεν θα καταφέρει τίποτα, Αμβ 2,5.
       Κι όπως λέει και ο Ιωάννης : "Παιδία, ἐσχάτη ὥρα ἐστί, καὶ καθὼς ἠκούσατε ὅτι ὁ ἀντίχριστος ἔρχεται, καὶ νῦν ἀντίχριστοι πολλοὶ γεγόνασιν· ὅθεν γινώσκομεν ὅτι ἐσχάτη ὥρα ἐστίν. ἐξ ἡμῶν ἐξῆλθον, ἀλλ' οὐκ ἦσαν ἐξ ἡμῶν· εἰ γὰρ ἦσαν ἐξ ἡμῶν, μεμενήκεισαν ἂν μεθ’ ἡμῶν· ἀλλ' ἵνα φανερωθῶσιν ὅτι οὐκ εἰσὶ πάντες ἐξ ἡμῶν", = Παιδιά, είναι έσχατη ώρα, και καθώς ακούσατε ότι κάποιος αντίχριστος έρχεται, έτσι και τώρα αντίχριστοι πολλοί έχουν εμφανιστεί. από αυτό γνωρίζουμε ότι είναι έσχατη ώρα. 
19 Από εμάς εξήλθαν, αλλά δεν ήταν από εμάς. Γιατί αν ήταν από εμάς, θα είχαν μείνει μαζί μας. Αλλά εξήλθαν, για να φανερωθούν ότι δεν ήταν όλοι από εμάς. Α΄ Ιω 2,18-19.